Krabi

Gjorde nyss ett inlägg när ja tog en kaffe på balkongen på detta vrål lyxiga ny byggda i år hotel de är inte ens klart än, mem fan vilka sängar sov så jävla gött inatt, och var för en stund sen på gymmet och snart ska vi väl till railey beach kanske sen ikväll blir de ju ut eftersom de är nyår hoppas på någe kul men ska nog ta de hyfsat lungt endå, för Jimmy ville kanske till Phi Phi och snorkla imorgon, men iaf på samui hyrde vi moppar och åkte till ett vattenfall och klättra berg typ haha och sen badade man, sen tog vi en färja och taxi några timmar och så kom vi äntligen till krabi utan boende och BRATpackers som vi är tog vi in på lyx hotell ist för skit hotell de är ju endå nyår haha,

Min nya fina bikini ja köpte på koh samet 🙌🏼

Exakt 3 veckor

Helvete vad tiden går fort har redan gått 3 veckor, och nu är vi mer en Redo för att lämna koh phagnan haha för lite rehab på koh samui 2 dagar

Skabbigaste bungalows ka nånsin bott på, murkna golv så man trampa igenom haha asså och de här betala vi fan 2000kr för 3 nätter jävla sunk de får man lyx hotell för i Bangkok haha

Koh phagnan full moon party

Haha nu är de slut supet här nere haha Fyfan ja har lårkaka på hela skinkan och sår överallt skärp upp foten XD asså varför ska ja alltid bli så jääääcla full haha vad är måtta Lixom?? Haha men imorn åker vi till koh samui och hyr någon moppe o glider några dagr puss

Koh phagnan

Ifall att lilla magget inte överlever propeller flyget så får man tacka för den här tiden, 😰 ska nämligen flyga till koh samui från rayong om några timmar sen ska vi ta en båt till grann ön koh phagnan för full moon party med jimmys två kompisar 🙌🏼 så räknar med en skön baksmälla imorgon 🙈 sen får vi se vart vi far vidare ska iaf ta oss ner yill krabi för att ta en färja till Lang Kawi och SEnare in i Malaysia men de där blir nästa år 👏🏽🌴😃

En bättre julafton

Igår började vi dagen med att åka ut till några öar för att snorkla kl 11 så åkte vi runt och den där jävla speedboaten var hemsk haha har skavsår i hela stjärten efter den turen haha men att snorkla är ju alltid kul, sen kom vi tillbaka runt halv 5 så fixade ja iordning mig och så tog vi moppen ner till stora stranden och gick längs vattnet o kollade på eldshow med typ 7 åringar som va grymma och så käkade vi på en resturang där sen tog vi moppen tillbaka och ringde släkten i FaceTime för att säga god jul. Och så avslutade vi kvällen med att gå ner på hotellets firande och ta varsin drink & glass 🙌🏼 en helt okej julafton med andra ord , ovh nu ska ja snart väcka Jimmy för vi ska ner och äta frukost och sen ska vi packa för idag Flyger vi till koh phagnan med propeller plan Hahha fatta  läskigt

Perfekt dag

Idag skulle vi snorkla men sen börja de dugga så då ändra vi för snorkling imorgon istället, men sen sprack det öpp så vi tog moppen vi hyrt och åkte bort till Diamond beach kallas den tror ja och helvetw vilken sand alltså vit och timglas len 😍😍😍😍 sen käkade vi pad Thai på ett hak och åkte hem la oss på madrasser över vattnet och njöt av kvälls solen som nu typ har gått ner, sen gick Jimmy i bland koraller och fånga en igel eller sjö gurka eller nått Hahah as kul

Daga o fara vidare

Just nu ligger vi inne på hotellet för vi ska börja packa för kl 12 ska vi checka ut och resa vidare till koh samet, asså jag hsr fått nån Slags inflammation i nacken/ skulderbladet sen ja styrke träna för typ en vecka sen o de blir baa väääärre har sån nackspärr så dunkar de ner i ryggen hmmm ska dra te nån drugstore idag om vi hittar nån o köpa någe starkt som hjälper mot allt haha

Sista dagen i klaeng

Avslappnad får en helt annan mening här i detta underbara klaeng som ligger en bit från rayong, kan va de finaste ställe jag någonsin varit på, men idag är sista dagen för imorgon beger vi oss till koh samet och förhoppningsvis finns det någon slags snorkling där för vi är så taggade på att snorkla, igår kväll var vi iväg till en resturang med våra svenska vänner vi träffat här, jätte trevligt och jätte god mat älskar Thai käk 😍 de är massa röror typ med kyckling paprika cshew nötter o så muuums 🙌🏼imorse gick jag upp en stund innan Jimmy gick ner till gymmet och gick 45 minuter samtidigt som jag kollade sista avsnittet av solsidan och sen kom Jimmy ner oxå, efter det blev det frukost och nu ligger vi vid poolen o göttar oss och idag är det riktigt jävla varmt svetten flödar

Dags för träning

Nu sitter jag i soffan i våran svit och väntar på att babe ska vakna så vi kan träna vill gå ner nu men vi har bara 1 nyckel hmm.. Har varit lat i 2 dagar eftersom vi söp i förrgår och igår var ja ju som sagt döds bakis men vi var ute o käkade igårkväll oxå👏🏽
Undra om dessa rutor kan komma fram någon gång, sluta äta Thai pannkakor så kanske Hahah xD

Pool häng

Ligger vid poolen och tar de lugnt ätit Goa Sandwish ovh bara varit så sjukt bakis Fyfan, var iväg igår med två svenskar vi träffat och käka och sen karaoke bar och ja blev ganska klapp kanon så idag har man inte mått bra haha,
Snygg utväxten har blekts o blivit ginger haha

Spindel

Godmorgon kl är 7 och jag vakande kl 6 haha, ligger i sängen o väckte nyss Jimmy ska väl gå ner och äta för vid 10 måste vi checka ut för att bege oss till Rayong längtar 😍👌🏻 igår såg vi den största spindeln jorden skapat den va lika stor som en utsträckt hand asså Fyfan ,

Som ni ser den är lika stor som en platta ja döööör

Klagar inte på Att ligga såhär i 4 månader framöver

Halv 1 i pattaya

Igår gick vi ner till tror de kallas walking street och handlade varsin pad Thai pork på ett gatukök typ kostade 15kr per person Hahah dyrt XD sen gick vi förbi ett pannkakstånd och köpte med 4 pannkakor to go och käkade på balkongen haha smala vi är, så jävla goda så man dööööör, imorse gick ja upp långt innan Jimmy så ja smög ner och började gymma och sen kom han efter någon halv timma sen gick vi och käkade frukost, just nu sitter vi vid pool restaurangen och har beställt in mat, Jimmy äter självklart pad Thai som alla andra dagar haha och Jah tog pepparstek med grönsaker, idag är vädret disigt men lite sol tränger igenom men är ju endå typ 30 grader, vi tänkte ta en pw senare och sen ut och äta ikväll på något hak puss hej snart om 2 dar beger vi oss till rayong för några nätter där innan vi far vidare till koh samet och firar jul, tror kanske till o med att hotellet låg på ytterligare en mini ö utanför den stora ön men de ska ja intw säga säkert de får vi se då 🙈👌🏻 ligger förövrigt och lyssnar på Zlatans bok på story tell som vi har laddat ner asså så bra bok dör lite 😍👍

Chillax

Just nu ligger vi vid poolen och lyssnar
På Zlatan boken och tar de alldeles för lugnt Fyfan så skönt vi har de sla ja säga hehehehhe, imorse var vi ute och gick längs havet och sen har vi mest legat här och tagit de lugnt bara, har dock regnat litw och varit mest molnigt idag, ikväll får vi se ut o äta blir de Ju iaf,

God morgon

Igår kväll gick vi bort till hardrock café och käkade och köpte en så stor efterätt att vi fick ta taxi hem så jävla mätta haha

Pattaya

Nu ligger jag vid poolen och bättrar på brännan, stranden i pattaya suger så men ska ta en färja någon dag o åka ut till en ö som ska vara fin, 5 dagar kvar sen blir det rayong och privat strand köpte nå exklusivt hotell haha men snart ska ja köpa lite Thai mat, har hittat nya favvon kött med chili och basilika svin starkt o as gott 👌🏻 vi har varit så duktiga tränar varje dag innan frukost för annars kmr man väl gå upp 50 kg typ Hahah, igår var vi iväg till ett under waterworld och kolla hajjar o så, men ska sola vidare tjao

Stor jävla ödla

Idag har vi åkt sån där banan båt i kanalerna här i Bangkok, sen har vi solat och bara tagit det lugnt, såg en såååå jävla stor varan vid vattnet Fyfan XD minst 2,5 meter lång me svansen då haha och där bor folk , imorn vid 12 har vi bokat taxi till pattaya för 1v vid havet mmmm vad ja längtar 😍😍 min blogg kmr öpptaterras typ varje dag kanske bror på om vi har internet på alla hotell
Asså Fyfan kolla ödlan !!!! OMG  så jävla stor va den haha såg typ 4 st

Blekast i BK

Go kväll här är kl halv 6, vi har solat på taket idag och igår åt vi go pad Thai, idag blev de god Sandwish sen ska vi ut o äta ikväll oxå haha mat e gott, imorgon ska vi åka båt på floden och kolla in zoo tror vi får se i övermorgon tar vi taxi eller nått till pattaya och stannar där en vecka skönt o få lite strand o hav istället för de här stressiga Bangkok men ja gillart,

Imorgon smäller det

Idag har vi eller jag städat och tvättat haha sen träffade jag Denise sen lurade Jimmy mig och sa vi skulle ut och äta men sen när de kom till krita sa han : ne ja vill nog gå ut själv med mina kompisar  Hahah kul pojkvän man har.....

Igår när gubben sov så satt ja i badet
Och drack öl och sjöng Cher låtar haha i typ mån timma haha skönt vare, ska väl snart sova för halv 10 imorn åker vi mot Arlanda 😳😳😍 lite nervös är man väl när man hört de är isis hot i Bangkok men annars äre lugnt, kmr ja inte hem så får ni väl tacka magget för den här tiden 👏🏽👏🏽 hejdå mina läsare

Snart är det söndag och Arlanda

Igår jobbade jag till halv 6 och idag till halv 8 och imorn lika så antar jag för på söndag åker vi jag och mitt hjärta 😳😘😃 så nervös men fan va kul vi ska ha 💕💕 så imorn ska ja jobba sen packa och sen lörd kanske jobba annars ska ja tvätta o packa klart och städa och tvätta bilen ✌🏼️✌🏼